Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV 1.8i 2000` - покупка.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GTV 1.8i 2000` - покупка.

    Здравейте, това ми е първият пост в този форум. Имам нужда от съвет. Доста неща ичетох тук, но в крайна сметка е по-добре да покажа за какво става въпрос.

    Капарирал съм ето тази красавица:
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...689&f1=details

    Съвсем случайно я видях в автосалон покрай пътя и ме заинтригува. Огледах я - запалих я и гледах дали святят всички лампи на таблото при контакт. С електрониките също не виждам на пръв поглед проблем. Купето е запазено. Вторник преди да я взма ще искам да я пробвам на пътя (за да изредя предавките). Честно да ви кажа Алфа ще е новост за мен. Разумът сочи все в отрицателна посока - цени, ремонти, данъци, граждански. Но така или иначе съм решил, дори да остане паметник пред нас, да я взема да се уча и да я правя когато мога.

    Ако някой може да ми даде съвет или има мнение, ще го оценя. Поинтересувах се и началния ремонт на Ремък, ролки, филтри, масла, колко ще ми излезе - някой ако се сеща нещо друго първоначално, също ще се радвам да го сподели за да съм подготвен.

    Четох че този двигател не е най-добрият вариант, но в крайна сметка комбинацията купе, цвят, интериор, джанти, цена ми допадна.

    Отново казвам, ще се радвам да чуя съвети и препоръки.
    Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

  • #2
    Дали двигателя е добър вариант зависи от това от какво слизаш... Ако досега си карал 1.2 60 коня, тоя двигател ще ти се стори ултимат... Иначе това е най-малкия мотор за този модел, тоест всички други ГТВ-та вървят повече от това... Но пък е най-евтин за обслужване и поддръжка, така че си има плюсовете... Иначе колата на снимките изглежда добре и доста запазена наистина, джантите са перфектни, аз имам само една дребна забележка, която е сравнително лесно отстранима - аз на спортна кола от този клас без кожа се не качвам

    Успех с покупката и внимавай къде ще я закараш за обслужване...
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48334
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 19:20.

    Comment


    • #3
      Ето ти най добрия съвет според мен!
      обади се в някой от клубните сервизи и питай могат ли да ти изпратят някой от работниците си или директно я закарай за пълен преглед там!
      20лв за пътна помощ ще си струват за да я закараш за оглед!
      Иначе цената е добра, само дето няма кожа.
      грубо си приготви още 500лв за обслужвания + кат + застраховки отделно

      Comment


      • #4
        Сметнах си ги разходите, а за кожата, нарочно искам да е без. :>
        Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

        Comment


        • #5
          Честито,машинката кефи,това че е 1.8 да не те притеснява разликата с 2-ката не е голяма.Гледам,че е и нов внос така че ходовата част на 90% ще е перфектна.Слагаш само хубаво масло и бенз и газ...(но не газова-тя е за готвене).Обслужването го направи в някой от нашите сервизи за да не те боли главата след това и си супер.И да знаеш лоша кола няма има лоши собственици,GTV-то иска лигавене за да те слуша(поне при мен е така,страшно съм доволен от тая кола).Успех и дано попаднеш на читаво GTV.

          Comment


          • #6
            Вече и умувам място за паркирани и покривало. Ще си я глезя. Препоръчайте някой сервиз във Варна? На 3 места питах вече за Ремък, ролки, филтри и масло, и все различни цени чувам с труда. Между 300 и 450лв.
            Last edited by Hipopotigar; d.m.y г., 11:13.
            Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

            Comment


            • #7
              Свържи се с колегата pinifarina ще останеш доволен .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
                Разумът сочи все в отрицателна посока
                Не чакай на разума - ако ти е харесала колата, и сутрин като се събудиш се сещаш първо за нея, пък после за жената - вземай!
                Аз се сдобих с моята сравнително скоро - с почти същата идея - да я покарам, ако ще и година само да е. След няколко седмици каране установих, че съм силно пристрастен Никой не може да ме качи пак на Fiat-a
                По въпроса за цените - ремъци, ролки, водна помпа - 450 лв. ми излезе смяната. За маслото може да те излъжа за цена - мисля, че около 25 лв. литъра (Selenia Racing).
                Няма да е лошо и да погледнеш с какъв акумулатор е колата - моята се опитваха да ми я продадат с някакъв 45 Ah
                Last edited by Parhelios; d.m.y г., 22:35. Основание: Правописни грешки
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V '99

                Comment


                • #9
                  Да, паднал е акомулатора и ми казаха, че ще ми сложат от друга кола. Какъв трябва да е? За да знам ако трябва да им отбия от цената.

                  Между другото знам, че колата е със серво волан, но нормлано ли е при стационарно положение да се върти чак толкова трудно волана. Карал съм далеч по тежки коли, в спряло положение си е направо половин трениворка за ръце :>
                  Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
                    Да, паднал е акомулатора и ми казаха, че ще ми сложат от друга кола. Какъв трябва да е? За да знам ако трябва да им отбия от цената.

                    Между другото знам, че колата е със серво волан, но нормлано ли е при стационарно положение да се върти чак толкова трудно волана. Карал съм далеч по тежки коли, в спряло положение си е направо половин трениворка за ръце :>
                    Акумолатора мисля че е 65 а/ч
                    Колкото до волана...това при запалена кола ли ти е тегав?
                    Иначе волана не е от най леките и точно там е чар-а

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
                      Вече и умувам място за паркирани е покривало. Ще си я глезя. Препоръчайте някой сервиз във Варна? На 3 места питах вече за Ремък, ролки, филтри и масло и все различни цени чувам с труда. Между 300 и 450лв.
                      препоръчвам ти фирмения сервиз на Алфа-Ромео на магистралата (като излизаш от Варна към София)
                      търси Вихрен 0887003920, той е твоя човек.
                      ...
                      иначе колата е супер на снимките!
                      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                      Lancia Ypsilon '02

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                        препоръчвам ти фирмения сервиз на Алфа-Ромео на магистралата (като излизаш от Варна към София)
                        търси Вихрен 0887003920, той е твоя човек.
                        ...
                        иначе колата е супер на снимките!
                        Благодаря ти, точно по път ми е. А колкото до волана, при запален двигател пак е твърд, чак в движение омеква. И аз не обичам волана да е мек, защото се губи усещането на пътя, но чак толкова твърд не очаквах да е и се притесних да не би да има проблем с хидравликата.

                        Някой може ли да ми каже, нещо специфично което трябва да гледам като я вземам. Видях, че уплатненията на вратите са позахабени. До колкото разбрах от форума, ГТВ имат проблем със "свирене" на вратите :>

                        Общо взето смятам да я запаля, да я оставя 5 мин да поработи докато се разбираме, после да я форсирам рязко да видя дали ще се задави. И ще искам да я пробвам после на пътя, за да и изредя всичките предавки. Направи ми впечатление, че задната скорост малко по-трудно влиза. Не дере като влиза, но с малко повече усилие се вкарва и педала трябва да е до долу - дали няма съединител за смяна?
                        Last edited by Hipopotigar; d.m.y г., 11:15.
                        Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Hipopotigar Покажи съобщение
                          Благодаря ти, точно по път ми е. А колкото до волана, при запален двигател пак е твърд, чак в движение омеква. И аз не обичам волана да е мек, защото се губи усещането на пътя, но чак толкова твърд не очаквах да е и се притесних да не би да има проблем с хидравликата.

                          Някой може ли да ми каже, нещо специфично което трябва да гледам като я вземам. Видях, че уплатненията на вратите са позахабени. До колкото разбрах от форума, ГТВ имат проблем със "свирене" на вратите :>

                          Общо взето смятам да я запаля, да я оставя 5 мин да поработи докато се разбираме, после да я форсирам рязко да видя дали ще се задави. И ще искам да я пробвам после на пътя, за да и изредя всичките предавки. Направи ми впечатление, че задната скорост малко по-трудно влиза. Не дере като влиза, но с малко повече усилие се вкарва и педала трябва да е до долу - дали няма съединител за смяна?
                          Задната си е така (не синхронизирана) Гледай капачката за маслото да няма бели отлагания (боза) и да не ти излизат с номера, че това е конденз
                          Няма такива работи!! Чиста трябва да е! Пушек нито бял нито черен трябва да има от ауспуха

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                            Свържи се с колегата pinifarina ще останеш доволен .
                            Да това е твоя човек!
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Ами колеги, вече съм част от манията! :> Докарах си я на ход машинката. Не се задави нито веднъж, но има няколко неща който са видими на пръв поглед.
                              1) На празни оборороти, оборотите играят между 300 и 800 - съответно дросел и ще видим какво още.
                              2)Задните дискове са за смяна.

                              Не съм я засичал още как харчи но за 150км необслужена 40лв бензин 95 си ги глътна почти. Верно гоних я 10-тина километра от там вече 2500 оборота 90км/ч.

                              Ще видим какво още ще излезе след обслужването. Очаквайте ме скоро в раздел "Представяне", за сега под ключ и строго охранявана от добермана! :>
                              Alfa Romeo GTV 1.8TS 144hp 2000` - Hell on wheels

                              Comment

                              Working...
                              X